۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۱۵۸۹۶
با حضور قاری مصری صورت می‌گیرد:

برگزاری 10 محفل انس با قرآن در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در نیمه دوم ماه مبارک رمضان 10 محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
برگزاری 10 محفل انس با قرآن در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محسن غلامیان اظهار کرد: در مجالس و محافل قرآنی میزان بهره‌برداری از برنامه‌ها به مخاطب برمی‌گردد که چه‌قدر در دریافت محتویات برنامه دقت کند، اما میزان تأثیرگذاری به دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان جلسات باز می‌گردد که به چه میزان بر کمیت و کیفیت برنامه‌ها توجه داشته باشند.

وی افزود: محفل‌های انس با قرآن به منظور اجرای طرح ضیافت‌الهی در بقاع متبرکه امامزادگان(ع)، با هدف ایجاد شور و نشاط قرآنی در سطح کشور و زمینه‌سازی برای رشد و شکوفایی نخبگان قرآنی برگزار خواهد شد.

غلامیان بیان داشت: این محفل‌های انس با قرآن در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان و با حضور قاری ممتاز کشور مصر شحات‌انور و با شرکت پرشور مردم استان چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌هایی که در زمان و مکان مناسب و به طور دقیق بر طبق نیاز مخاطب ارایه شود، موفق‌تر هستند در صورتی که حتی اگر مفاهیم قرآنی در زمان و موقعیت نامناسب به مخاطب ارایه شود تأثیر خوبی ندارد.

وی تصریح کرد: قرآن در دین اسلام از جایگاه والایی برخوردار است و همواره بر قرائت قرآن تاکید شده که بر اساس روایات آمده قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان ثوابش چندین‌ برابر دیگر ماه‌های سال است.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۰:۱۳

30 Dec 2019